reede, detsember 31, 2010

Tack!

Istun nüüd viimaseid hetki Tallinnas. Stockholmi lennu rahvast lastakse juba läbi väravate. Minust 2 meetri kaugusel seisid kolm rootsi keelt rääkivat meest, üks neist mitterootslane, kuid kõige jutukam. Rääkis küllalt aeglaselt ja selgelt, (nii et isegi mina sain enamusest aru) kuid väga loomulikult ja kõnekeelselt. Mul oli M kohver kõiksugu sööki-jooki täis laotud, nii et ei teadnud, palju ta kaalub. Ja kui kaalule viskasin, näitas 23.4. Pidin šoki saama. Aga eks kohver ise on ka juba vähemalt 6 kg ja ma olin pea kõik asjad seljakotist sisse visanud. Nii et pidin hakkama ümber laduma kraami. Ja osa sööki lihtsalt ära sööma. Jama ikka, kui ülekaalu ei tekita need asjad, mida saaks lihtsalt selga kuhjata..:P

Jõuluvaheaeg oli ülitore:) Aitäh kõigile, kes viitsisid minuga kokku saada ja seda mulle sobival ajal ja nö graafikujärgselt. See andis palju positiivset energiat. Ja mõnus on teada, et mul on Eestis inimesi, kes hoolivad ja näha tahavad:) Kohtumiseni veebruaris!

Imelik, et arvuti aku natuke peab isegi.

Kommentaare ei ole: