reede, november 19, 2010

asjalikkusega alustamine

Ma tean, et ma olen kirjutamise kohutavalt hooletusse jätnud, aga täna olen üritanud end käsile võtta. Ja siiani on päris edukalt läinud. Lisaks isiklikele meeldivatele kirjadele, mille kirjutamatajätmise põhjuseks on aja- ja/või energiapuudus, sain saadetud ka nii mõnegi vajaliku (pool)ametliku kirja, nii et nüüd ootan vaid konkreetseid vastuseid ja... Kuna nädala sees pole mahti selliste asjadega tegeleda, siis pühendusin täna täielikult, et saaksin homme koos teistega reisile minna:) Lähme B, tema täditütre ja sõbraga kahepäevasele autotripile edelasse. Ja et ma ikka kindlasti kaasa tuleks, võimaldati mulle täna täielik ja segamatu rahu ja vaikus, ja isegi söök toodi siia:) Ja kirjadega parasjagu nostalgitsevale tasemele jõudes pugisin magustoiduks oma sünnipäevaks saadud ploomitükkidega (ja ebatervislikku) Kalevi šokolaadi ja mõlgutasin mõtteid "jõuluvaheaja" plaanidega seoses..

Üleüldiselt olen ma kuidagi palju rahulolevam, kuigi ikka on "kõik" tegemata ja nägemata, aga kuidagi on olemas mingi visioon vähemalt lähituleviku osas:)

Muide, kes mulle külla tahab tulla, siis 27.jaanuaril kell 14.55 väjub Tallinnast Dublinisse 8 eurone Ryanairi lend! Tagasisaamiseks ei tule ka just palju rohkem maksta, nii et tõesti, kes tulla tahab, siis andke teada! Ma saan siit Dublin City Giftcardiga piletid osta ilma bookimistasudeta;) Ja tagasi saaksite sõita näiteks minuga sama lennuga, st arvatavasti 1.veebruaril. Mitte et see midagi meeldivat peaks olema, aga...

Kommentaare ei ole: