neljapäev, oktoober 01, 2009

kraanamehed ja konformsus

Ma ei saa aru, mida need kraanamehed ikka veel mu akna taga teevad. Ja mina veel mõtlesin, et ma elan liiga kõrgel korrusel, et keegi niisama "möödaminnes" aknast sisse vaataks:P Ma lehvitasin neile juba korra ja siis me naersime vastamisi. K. mõtles, et võiks neile teed pakkuda:) Oleks päris vahva. Sellisel kellaajal, ja sellises nö avakõrguses.

Kuna meil läks siin igasuguste asjade arutamiseks, siis asusin nüüd oma konformsuse materjale lugema. See on kuidagi väga nauditav kui suudad end sellistel hetkedel kätte võtta. Noh, eks ma ise pakkusin välja, et võiks enne seminariettekannet veits koos konsulteerida. Jama ainult et see tähendab kuuendat puudulikku uneööd ja järjekordset kümnest kaheksani koolipäeva.. Niipalju siis nendest tudengipäevadest, mis väidetavalt homseni kestavad...

Kommentaare ei ole: